همیشه یکی از مشکلات بسیار بزرگ کشتی‌ها در سراسر دنیا خصوصاً کشتی‌های بزرگ تفریحی، دشواری نظافت و شستشوی آنها بوده و هست زیرا وجود دائمی گرد و خاک و همین‌طور ماسه و تابش آفتاب شدید باعث کثیفی و خرابی کف‌پوش‌های کشتی‌ها می‌شود. از همین رو مجموعه ایران چمن ۲۴ با ایده‌ای نو و همکاری کشتی‌های بزرگ و سنگین ایرانی شروع به انجام این کار کرد و بسیاری از مشکلات قبلی از بین رفت .کمااینکه این محصول و این ایده آن‌قدر در فضای مجازی و در بین مردم زیبا و کاربردی بود که با استقبال بی‌نظیری روبرو شد.


به گزارش ایسنا به نقل از فروشگاه آنلاین چمن مصنوعی، مزیت‌های چمن مصنوعی بی‌شمار است و همین موضوع باعث شده که بسیاری از مدارس و مهدکودک‌ها و اکثر مکان‌های عمومی از این نکته غافل نشوند و این محصول ارزشمند را خریداری کرده و از آن در تمامی کارهای تزیینی به‌عنوان چمن مصنوعی برای تراس و بالکن‌ها هم مورد استفاده قرار دهند.


و مزیت‌های دیگری که شما می‌توانید با تماس مستقیم با بخش فروش چمن مصنوعی و مشاوره رایگان در کمتر از چند دقیقه، به بهترین نتیجه خود دست پیدا کنید.


کف‌سازی کشتی‌ها با چمن مصنوعی توسط یک شرکت ایرانی


کاربری این محصول ارزشمند در چه مکان‌هایی است؟


چمن مصنوعی را به دو دسته تقسیم می‌کنیم یکی دسته‌های تزیینی و دوم ورزشی. در مورد تزیینی به موارد زیر تقسیم می‌گردد:


قیمت چمن مصنوعی مصوب چقدر است و بر چه اساسی تعین می‌شود؟


قیمت این‌گونه محصولات لوکس معمولاً بالا می‌باشد؛ اما با این وجود، ایران چمن ۲۴ سعی کرده است که قیمت‌ها را یکدست کند و آن را در یکی از پائین‌ترین حدود قرار دهد. برای مثال، بهترین چمن مصنوعی هر مترمربع حدود ۳۵۰ هزار تومان می‌باشد که نسبت به تراکم و ارتفاع نخ این قیمت‌ها تغیر می‌کند مثلا ارتفاع نخ فرش را از ۳.۵ سانتی‌متر به حدود ۱ سانتی‌متر تغییر داده‌اند که به همین دلیل قیمت آن حدود ۱۵۰ هزار تومان در هر مترمربع کاهش داشته است.


 چمن‌های مدل‌های نوبل و سه بافت از هر مترمربع حدود ۳۵۰ هزار تومان


 مدل‌های نیوساد تک‌بافت کوتاه یا چمن مصنوعی موکتی، هر مترمربع حدود ۲۰۰ هزار تومان می‌باشد.


کف‌سازی کشتی‌ها با چمن مصنوعی توسط یک شرکت ایرانی



آیا این محصول قابل شستشو است؟


تمامی محصولات این شرکت به قید ضمانت قابل شستشو است و شما می‌توانید برای تمیزکردن آن از جاروی معمولی، جاروبرقی و همچنین از تمامی مواد شوینده استفاده کنید. فقط نکته اینکه از مواد شوینده همانند وایتکس یا جوهرنمک استفاده نشود هرچند در دوران کرونا برای ضدعفونی‌کردن محیط‌ها از وایتکس رقیق شده استفاده می‌شد و هیچ گزارشی مبنی بر خراب‌شدن آن طی این مدت وجود نداشت و  محیط خود مجموعه هم تقریباً هر روز ضدعفونی می‌شد.


چمن مصنوعی در برابر برف سرما و آفتاب شدید چگونه است؟


این محصول مخصوص محیط‌های بیرونی و داخلی طراحی شده است و به‌هیچ‌عنوان برف و سرما و یخ‌زدگی بر روی این محصولات اثرگذار نخواهد بود همانند همه محصولاتی که مخصوص فضای باز هستند کاملاً در برابر آفتاب و گرمای شدید مقاوم هستند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که ایران چمن مجموعه‌ای است که چمن مصنوعی را بر روی کشتی‌ها و همین‌طور در شهر زیبای کیش و کلیه مناطق گرم و شرجی و گرم و خشک به کار برده است و حتی به گرم‌ترین نقاط عراق هم صادرات داشته  که موردی برای این محصولات گزارش نشده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *