ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: گستردگی و حجم بالای خدمات این نهاد نشان می‌دهد جهاد دانشگاهی برای کمک به مردم هیچ مرزی را نمی‌شناسد.


دکتر فرهاد فرامرزیان دهم مهرماه در نشست با مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان  که در محل سالن جلسات جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، با تاکید بر لزوم ارتباط بین شغل و مهارت در راستای توسعه لرستان، اظهار کرد: رابطه این دو نیاز به سازوکارهایی نظام‌مند دارد که ارتباط بین عرصه علمی و آکادمیک عملی و صنایع را تسهیل و تقویت می‌کند.


وی با اشاره به اینکه شیوه آموزش دانشگاهی باید متناسب با نیازهای بازار کار باشد، افزود: دنیای امروز، دنیای آموزش و پژوهش است و پیوند دانشگاه و صنعت یکی از شناخته‌شده‌ترین راه‌های رسیدن به توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده به گونه‌ای که توسعه جوامع به پیوند میان این دو نهاد وابسته شده است.


فرامرزیان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی لرستان می‌تواند حلقه واسط بین مهارت و شغل باشد، اضافه کرد: این مرکز می‌تواند بازویی توانمند در پیشبرد اهداف مدیریت ارشد استان باشد.


سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان تأکید کرد: این مرکز بسته‌ای متنوع از فعالیت‌های علمی، فناوری، فرهنگی، رسانه‌ای، آموزشی، پزشکی، دانش‌بنیان و … است و می‌تواند با وجود نیروهای متخصص در راستای توسعه استان نقش اساسی داشته باشد.


وی گفت: در حال حاضر ۴۱ شرکت فناور در مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان مستقر هستند و می‌توان از ظرفیت و ایده این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف استان بهره برد.


فرامرزیان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یک بازوی توانمند در کنار مراکز آموزشی، پژوهشی و علمی استان در حال فعالیت است، افزود: این مرکز در کشور و استان یک جایگاه بسیار بالایی داشته و فعالیت‌های آن نیز بر اساس نیاز جامعه است.


این مسئول افزود: کارهای بسیار خوبی توسط این نهاد در لرستان شکل گرفته و ارتباطات بسیار خوبی با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان برقرار شده است.


فرامرزیان از آمادگی کامل این واحد جهت همکاری‌های گسترده با فنی و حرفه‌ای خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی به سمتی پیش رفته که بتواند دوره‌هایی برگزار کند که موردنیاز روز جامعه است.


سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی با ورود به حوزه‌های مختلف و اقدامات پرتلاش خود گام‌های بلندی را برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های علمی، دانشگاهی و پژوهشی برداشته است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *