ساری – ایرنا – سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به مازندران که قرار بود امروز جمعه در قالب سفر استانی رییس جمهوری انجام شود ، در پی کسالت وی لغو شد.


به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مسوولان مرتبط ، سیدمسعود میرکاظمی به علت کسالت نتوانست هیات دولت را در سفر به مازندران همراهی کند.


حضور در گلزار شهدا، بازدید از ورزشگاه ۶ هزار نفری ماهفروجک، بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی آیت الله طبرسی، جلسه با کارکنان سازمان برنامه و بودجه، جضور در جمع سرمایه گذاران و تجار و بازدید از پارک موزه دفاع مقدس از جمله برنامه های سفر کاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به مازندران اعلام شده بود.


گفته می شود حجت‌الاسلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری قرار است ظهر امروز از برخی طرح های عمرانی در دست اقدام در ساری به جای معاون رییس جمهور بازدید کند.


رییس جمهور و اعضای هیات دولت صبح امروز جمعه در قالب هفدهمین سفر استانی خود به مازندران سفر کرده اند.


قرار است در نشست شورای اداری مازندران، اعضای هیات دولت که به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور به شهرستان‌ها اعزام شدند، گزارش‌های کاری خود را از نقاط مختلف مازندران ارائه دهند تا در باره حل مسایل و مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی تصمیم گیری شود.


آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.


شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *