معاون سازمان انرژی اتمی گفت: ابهامات و پرسش‌هایی که در ذهن برخی بود با سخنان و نصایح پدرانه حضرت آقا روشن و شفاف شد.


سید پژمان شیرمردی، مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها و معاون سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار روز یکشنبه مدیران و کارکنان سازمان انرژی اتمی با مقام معظم رهبری گفت: به نظرم روزی تاریخی و وصف ناشدنی برای صنعت هسته‌ای بود.


وی‌ ادامه داد: در چند سال گذشته فرصتی دست نداده بود که خدمت حضرت آقا برسیم و بیانات ایشان را بشنویم و از آن بهره مند شویم و از آنجایی که در دیدار روز گذشته نیروهای پرسنل، کارشناس و مدیران و افراد دانشگاهی و کسانی که به نوعی با شرکتأ‌های دانش بنیان در این حوزه فعال بودند حضور داشتند، قابل توجه بود. همه منتظر شنیدن سخنان و نصایح پدرانه حضرت آقا بودند و ابهامات و پرسش‌هایی که در ذهن برخی بود با این سخنان روشن و شفاف شد.


معاون سازمان انرژی اتمی با اشاره به این بخش از سخنان رهبری که گفتند همکاری ایران با آژانس باید در قالب مقررات پادمان باشد و همزمان به مصوبه مجلس نیز عمل شود، گفت: قطعا با این چارچوب و هدف گذاری در آینده عزت کشور حفظ می شود و هم زمان ارتباطات با آژانس را حفظ خواهیم کرد.


شیرمردی تصریح کرد: حضرت آقا یک بار دیگر ارزش و اهمیت صنعت هسته ای را یادآور شدند و روی مباحث مغفول باقی مانده کاربرد پرتوها و انرژی هسته ای به ویژه در حوزه کشاورزی و سلامت و بهداشت تاکید کردند که کم سابقه بود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرآپادانا پدیده

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *