رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت اصولگرایان از تکمیل ساختار تشکیلاتی ستاد انتخابات این تشکل سیاسی در تهران طی هفته آینده خبر داد.


به گزارش ایسنا، «شهاب‌الدین صدر» روز پنجشنبه و در نشست ستاد انتخابات شورای وحدت با اشاره به شکل‌گیری هسته‌های اولیه انتخاباتی در مناطق مختلف کلانشهر تهران، گفت: سازماندهی و مدیریت سازمان رای در تهران را شروع کرده‌ایم و شبکه نخبگانی، اقشار و اصناف با تکاپوی احزاب و تشکل‌های سیاسی اقدامات اجرایی را بدون‌وقفه پیش می‌برند.


رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت گفت: ما برای انتخابات مجلس، برنامه، راهبرد و گفتمان داریم. موفقیت در این زمینه مستلزم داشتن روحیه انقلابی و ارزشی است. همه اعضا و فعالان شورای وحدت با تمام قوا به میدان آمده‌اند.


وی با اشاره به راهبردهای رهبری انقلاب برای انتخابات، اظهار کرد: اولویت شورای وحدت در تمامی برنامه‌ریزی‌ها افزایش مشارکت، انتخابات پرشور و رقابتی، با توجه به رهنمودهای ایشان به شورای نگهبان است. ما با تاکید بر بیانیه گام دوم، نخبه‌محوری و توجه به مسائل و مشکلات مردم، باید تلاش کنیم مجلس نخبه‌محور در سطح بالای کارشناسی برای حل مشکلات کشور تشکیل دهیم.


عضو هیأت عالی شورای وحدت ادامه داد: توجه به حضور بیشتر بانوان در مجلس نسبت به ادوار گذشته تاکید ماست. در تهران حداقل ۷ نفر از بانوان در فهرست خواهند بود و در سراسر کشور هم تاکید بر حضور زنان در میان نامزدها انجام شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *