ایسنا/لرستان استاندار لرستان با بیان اینکه بافت زندگی عشایری و گردشگری روستایی علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب می‌کند، گفت: احیای مسیر گردشگری آبشار نوژیان در دستور کار قرار گرفته است.


به گزارش ایسنا،  فرهاد زیویار ۲۰ مرداد از پروژه‌های در دست اقدام حوزه ریلی اداره کل راه‌آهن استان بازدید کرد.


استاندار لرستان از مراکز بارگیری و تخلیه بار، طول خطوط ریلی، تأسیسات و ایستگاه و ابنیه راه آهن استان و نیز از قطار محلی «ریل‌باس» و نحوه خدمت‌رسانی به مسافران بازدید به عمل آورد. 


زیویار در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری روستایی گفت: گردشگری روستایی زمینه‌ای برای پویایی اقتصاد در روستاها بوده و لرستان نیز یکی از استان‌های بهره‌مند از این ظرفیت است.


استاندار لرستان با تاکید بر اینکه مطالعات لازم در زمینه استفاده از ظرفیت چشمه آب گرم روستای کشور صورت گیرد، افزود: اقدامات لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این راستا انجام شود.


وی با اشاره به اینکه بافت زندگی عشایری و گردشگری روستایی علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب می‌کند، عنوان کرد: آسفالت ۲۰ کیلومتر از جاده خرم‌آباد به آبشار نوژیان در دستور کار قرار گرفته است و خرم‌آباد را به ایستگاه کشور متصل می‌کند و موجب احیا این مسیر گردشگری خواهد شد.


استاندار گفت: در این مسیر جاذبه‌های گردشگری تاریخی، فرهنگی، طبیعی بسیاری همچون منطقه چوبتراش، روستای قلعه‌گل، آبشار نوژیان و آبشار وارک وجود دارد و جز یکی از محورهای گردشگری درجه یک استان محسوب خواهد شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *