معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح یکپارچه نگهداشت شهر تهران خبر داد و گفت: پس از اجرای این طرح بحث جمع‌آوری پسماند خشک و پسماند تر به صورت یکپارچه انجام خواهد شد.


به گزارش ایسنا، حسین نظری در این باره گفت: با توجه به اهمیت ویژه موضوعات مرتبط با پسماند و تأکیدات شهردار تهران در خصوص اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر و پس از برگزاری جلسات مستمر کارشناسی با معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه؛ «طرح یکپارچه نگهداشت شهر تهران» با محوریت سازمان مدیریت پسماند شهر تهران اجرایی خواهد شد. 


نظری ادامه داد: «طرح یکپارچه نگهداشت شهر تهران» در  جهت ارتقاء مدیریت پسماند در پایتخت اجرایی خواهد شد و بر اساس آن، انعقاد قرارداد مستقل سازمان مدیریت پسماند با پیمانکاران این حوزه بر طبق نظام جامع مدیریت پسماند صورت خواهد گرفت که پس از بررسی‌های تخصصی این طرح اجرایی خواهد شد.


وی با اشاره به این که قراردادهای مدنظر در برنامه تحول در دو مولفه تجمیع خواهند شد، افزود: براساس این طرح تجمیع جغرافیای پیمان از «ناحیه محور» به «منطقه محور» و تجمیع موضوعات تنظیف و رفت و روب، جمع‌آوری پسماند تر و جمع‌آوری پسماند خشک در یک پیمان واحد جزو تغییرات اساسی در قراردادهای جدید خواهد بود.


نظری در ادامه اظهار کرد: در گذشته قراردادها به صورت ناحیه‌ای بسته می شد؛ اما در قراردادهای جدید به صورت کلان‌تر و در سطح منطقه خواهد بود و پس از اجرای این طرح، بحث جمع‌آوری پسماند خشک و پسماند تر به صورت یکپارچه انجام خواهد شد که مجموعا تمامی این موارد منجر به اجرای مطلوب طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر تهران خواهد شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربازسازی پوستلینک مطالب دیگرآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *