تهران- ایرنا- فیورنتینا برای سومین بار در این فصل موفق شد آتالانتا را شکست دهد و این پیروزی با گل مهاجم لهستانی ویولا به ثبت رسید.


به گزارش ایرنا، تیم‌های فیورنتینا و آتالانتا از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه در ورزشگاه ارتمیو فرانکیِ شهر فلورانس در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که در پایان بنفش‌ها حریف قدرتمند خود را با یک گل شکست دادند.


شاگردان وینچنزو ایتالیانو در ادامه روند رو به رشد خود در این فصل موفق شدند در سومین تقابل با آتالانتا در لیگ و جام حذفی به سومین پیروزی دست پیدا کردند تا نشان دهند گربه سیاه تیم گاسپرینی هستند.


کریژتوف پیونتک در دقیقه ۵۶ روی پاس زیبای نیکولاس گونزالز زننده تک گل این دیدار بود تا پنجمین گلش در هفتمین بازی با پیراهن ویولا را به ثمر رسانده باشد و به بهترین شکل جانشین ولاهوویچ در ترکیب فیورنتینا باشد. کلانتر لهستانی پیش از حضور در فیورنتینا در ۱۴ بازی آخر خود گلی به ثمر نرسانده بود.


فیورنتینا با کسب پنجمین پیروزی در هفتمین بازی رسمی اخیرش حالا یک مدعی جدی در راه کسب سهمیه اروپایی محسوب می‌شود. آنها از ۲۵ بازی برگزار کرده ۱۳ پیروزی را به دست آورده‌اند و با ۴۲ امتیاز رم را پشت سر گذاشتند و به رده هفتم صعود کردند تا هم‌امتیاز لاتزیو شوند.


نراتزوریِ برگامو نیز در ادامه نتایج ضعیف خود با ۴۴ امتیاز از ۲۵ مسابقه در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی ماند و فرصت صعود به رده چهارم را از دست داد. آنها بازی رفت را با نتیجه ۲ بر یک و دیدار جام حذفی را با حساب سه بر ۲ به حریف خود باخته بودند.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *