یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «سختی های طاقت فرسای آنها نه تنها قابل تحمل نیست بلکه حتی قابل تصور هم نیست» تاکید کرد: سزاوار است گفته شود، ای مردان نامرد خود را به خواب زده؛ ای بعضی از مدعیان و سران کشورهای اسلامی و عربی سکوت کرده؛ ای حاکمان زورگوی غربی؛ ای نتانیاهوی خونخوار و قصی القلب و ای بایدن بی هویت! بآی ذنب قتلت؟


به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان، نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان صحن مجلس در اخطاری با استناد به اصل ۳ قانون اساسی تاکید کرد: روزهای سختی بر مردم غزه می گذرد و گرچه مقاومت و شجاعت آنها ستودنی است اما در اوج شهامت، فریاد استغاثه دارند و همه وجدان ها را فرا می خوانند. سختی های طاقت فرسای آنها نه تنها قابل تحمل نیست بلکه حتی قابل تصور هم نیست.


وی با بیان اینکه «امروز زنان و کودکان در مقابل سکوت مدعیان حقوق بشر و بمباران های بی امان، قصابی شده و پیکر آنها از لابه لای آهن و بتون، با دست بالا بیرون کشیده می شوند»، عنوان کرد: سزاوار است گفته شود، ای مردان نامرد خود را به خواب زده؛ ای بعضی از مدعیان و سران کشورهای اسلامی و عربی سکوت کرده؛ ای حاکمان زورگوی غربی؛ ای نتانیاهوی خونخوار و قصی القلب و ای بایدن بی هویت! بآی ذنب قتلت؟

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *