ایسنا/خراسان شمالی  نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: شهیدان رجایی و باهنر را باید الگوی فکری، اعتقادی و عملی خود قرار دهیم.


حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز ۸ شهریور ماه در مراسم گرامیداشت یاد شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر در مسجد انقلاب بجنورد با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری کلان برای حل مشکل تورم امری ضروری است، اظهار کرد: گاهی اوقات حلقه‌های میانی پاسخ درست به مردم نمی‌دهند که موجبات نارضایتی مردم می‌شود. بنابراین مدیریت و نظارت در این خصوص ضروری است.
وی با بیان اینکه هر کشور و نظامی فاکتور هایی همچون امنیت ، وضعیت اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی را به عنوان مولفه‌های مهم توسعه دارد، افزود: اگر رشد در این سه حوزه رخ دهد شاهد پیشرفت و توسعه خواهیم بود.



نوری ادامه داد: از روزی که انقلاب شده تا به امروز تمام کشورهای استعمارگر دنبال ایجاد ناامنی در ایران بوده‌اند اما وجود مدافعان با انگیزه و در صحنه از دلایل مهم برقراری امنیت است لذا قدرت و قوت ایران امنیت آن است. 



در این مراسم، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی نیز گفت: تمام توفیقات دستگاه‌های اجرایی موفقیت نظام جمهوری اسلامی است بنابراین اطلاع رسانی و بیان دستاوردها الزامی است.
عبدالصمد صفر نژاد با بیان اینکه ۷۸۴ پروژه در هفته دولت با اعتبار ۵۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید، افزود: از این تعداد ۷۵۶ پروژه افتتاحیه و ۲۸ کلنگ‌زنی بوده است.



وی ادامه داد :پنج درصد رشد پروژه افتتاحیه را در هفته دولت امسال و۳۴۴ درصد افزایش اعتبار هزینه شده شاهد هستیم.



صفر نژاد به بخشی از توفیقات دولت سیزدهم در استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت:ایجاد ۱۷۶۳۸ نفر اشتغال جدید در سال ۱۴۰۱ و تحقق ۱۰۸ درصدی را شاهد بودیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *