ایسنا/کرمان عضو هیات رئیسه هیات جودوی شهرستان کرمان گفت: رشته جودو در کرمان بدلیل مشکلات مالی و عدم جذب حامی، از توسعه کمی و کیفی عقب مانده است.


معین رحیمی کرمانی ۲۴ تیرماه در گفت و گویی با بیان اینکه در هیات جودوی شهرستان کرمان تنها به پیشرفت این رشته ورزشی فکر می‌کنیم، افزود: بقای جودو به حضور جودوکاهای علاقمند به این رشته بستگی دارد لذا مصمم هستیم با مشارکت همه نیروهای علاقمند، این رشته ورزشی را به جایگاه خود بازگردانیم.


وی اظهار کرد: در رشته‌های ورزشی نظیر جودو، برخی کم توجهی‌ها در سال‌های گذشته، موجب شد تا ورزشکاران نتوانند تمام شایستگی‌هایشان را در این عرصه به نمایش بگذارند.


عضو هیات رئیسه هیات جودوی شهرستان کرمان با تاکید بر اینکه رشته جودو در کرمان بدلیل مشکلات مالی و عدم جذب حامی، از توسعه کمی و کیفی عقب مانده، بیان کرد: امیدواریم با جلب مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی و اعتبارات دولتی شاهد پیشرفت ورزش و افزایش سلامت جامعه باشیم.


رحیمی کرمانی افزود: در تلاش هستیم با برنامه ریزی و شناسایی استعدادهای موجود، بتوانیم بستر لازم را برای شکوفایی ورزش جودو در سطح شهرستان کرمان فراهم کرده و قهرمانانی نام آور را در عرصه‌های بین‌المللی به جامعه معرفی کنیم.


وی در بخش دیگری از سخنانش یکی از مزایای ورزش رزمی جودو را ایجاد آمادگی ذهنی و جسمی در نوجوانان و جوانان برای روبرو شدن با چالش های بزرگ زندگی و شکل گیری شخصیت آنان عنوان کرد و از خانواده های کرمانی خواست تا در برنامه ریزی برای اوقات فراغت فرزندانشان در تابستان امسال، رشته ورزشی جودو را با جدیت مورد توجه قرار دهند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرموتور برق چیست و چه کاربردهایی دارد؟

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *