هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان برنامه‌های در دست اقدام دولت است از همین رو رادیو به روال هر سال در این هفته در برنامه‌های مختلف شبکه‌های رادیویی، به این مهم می‌پردازد.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، ویژه برنامه‌های هفته دولت را از شبکه‌های مختلف رادیویی می‌شنوید.


به قید فوریت در رادیو اقتصاد


ویژه برنامه «رهیافت» هر روز ساعت ۲۱:۰۵ با حضور وزرا و روسای سازمان‌ها به انعکاس دستاوردهای وزارتخانه های اقتصادی می پردازد و اقدامات صورت گرفته در این وزارتخانه‌ها، مهم‌ترین پروژه‌های در حال افتتاح و تاثیرات عملکرد آنها در تحقق شعار سال را مورد بررسی قرار می‌دهد.


برنامه به “قید فوریت” به بررسی مطالبات صاحبان مشاغل و کسب و کار از دولت می‌پردازد و میزان پاسخ و همراهی دولت با آنان را انعکاس می دهد. این برنامه در هفته دولت ساعت هشت پخش می شود.


برنامه «مجله کشاورزی» نیز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ به مدت ۵۰ دقیقه اخبار خوش و امیدآفرین حوزه کشاورزی را پخش خواهد کرد. در برنامه عصرگاهی “گذر بازار” در گفتگو با مسئولان، عملکرد دولت در حوزه مهار تورم ، رشد تولید و توسعه دانش بنیان ها ، اشتغالزایی مورد بررسی قرار می گیرد این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۰۵ پخش می شود.


برنامه “روزی نو” در طول هفته دولت از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۱۰ تا ۷:۵۵ به بررسی موضوعاتی همچون  نقش کارمندان به عنوان بازوی پرتوان دولتمردان در توسعه یک کشور، خودباوری پیشرفت و خنثی‌سازی تحریم‌ها، دستاوردها و دیپلماسی فعال و توسعه روابط اقتصادی با کشورهای جهان، اهتمام و اقدام دولت در محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار خواهد پرداخت.


گرامیداشت هفته دولت در رادیو ایران


برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» که از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۵:۳۰ صبح پخش می شود، با دولتمردان گفت و گو کرده و به انعکاس فعالیت های آنها می پردازد.


« نمودار» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۲۰ عملکرد دستگاه‌های اقتصادی دولت را بررسی می کند. برنامه «پلاک هشت» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ به بیان دستاوردهای صنعت دفاعی کشور می پردازد. »جهان سیاست» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰با گفت و گوهای مختلف با کارشناسان به بررسی اهمیت و ضرورت همدلی دولتمردان می پردازد. «باغ هنر» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ به عملکرد دستگاه‌های فرهنگی دولت می‌پردازد و مستند «فرزند ملت» چهارشنبه هشتم شهریور، ساعت ۱۷:۱۰ با مرور زندگی شهیدان رجایی و باهنر از رادیو ایران پخش می شود.


رادیو پیام و پیام خدمت


برنامه « آخرین رویدادها» در هفته دولت با موضوع  اطلاع رسانی از کارهای دولت و برنامه « پیام خدمت» موضوع معرفی آخرین دستاوردهای دولت، از رادیو پیام شنیده می شود.


رادیو صبا میزبان دولتمردان 


 شبکه رادیویی صبا در برنامه زنده «صبح صبا» هر روز روی امواج صبا میزبان دولتمردان و مسئولین می‌شود و در گفتگوی صمیمی مخاطبان را از ساعت ۶ صبح با شیرینی‌ها و سختی‌های کارشان آشنا می‌کند.


برنامه زنده «عصر صبا» در این هفته با موضوع خدمات و دستاوردهای دولت ساعت ۱۷ راهی آنتن می شود، این برنامه میزبان اعضای کابینه دولت می شود و با آنها به گفتگو می پردازد. برنامه «بی زحمت» با نگاهی طنز از ساعت ۱۸ به گرامیداشت هفته دولت می پردازد.


 رادیو تهران همراه مسئولان و مردم


«شهر آفتاب» رادیو تهران در این ایام از ساعت ۶ صبح با مسئولان لشکری و کشوری درباره دستاوردها و عملکردشان گفت و گو می کند. شما مخاطبان می توانید «رادیو اکتیو» را ساعت ۲۱ در گفت وگو با مسئولان روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.


«تهران میدان شهدا» از رادیو تهران پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۶ شهدای هفته دولت را در گفت و گو با خانواده و دوستان معرفی می کند.


گروه ورزش و تفریحات در برنامه « تهران ورزشی» که پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۷ روی آنتن می رود در گفت وگو با مسئولان ورزشی تهران و کشور از خدمات و امکاناتی که برای ورزش تهران و ایران فراهم کرده اند، تقدیر می کند. همچنین در برنامه «تهران من» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ میزبان مسئولان فرهنگی، هنری و ورزشی کشور برای بیان دستاوردهای دولت خواهد بود.


«سعادت آباد» رادیو تهران چهارشنبه ۸ شهریور با تبیین رویدادهای تاریخی از ساعت ۱۱:۳۵ روی آنتن می رود و «بازار تهران»  از ساعت ۱۱ با معرفی پیشرفت های اقتصادی روی آنتن می رود.


من محمدعلی رجایی از رادیو نمایش


رادیو نمایش دو مجموعه رادیویی را به روی آنتن می‌برد، مجموعه رادیویی «من محمدعلی رجایی» را مجید حمزه کارگردانی کرده و علی خاکبازان آن را نوشته است که به زندگی شهید محمد علی رجایی از دوران نوجوانی، فعالیت سیاسی و تبلیغاتی در کنار شهید باهنر و در پی آن پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد. در این نمایش احمد گنجی، مهرداد مهماندوست، مجتبی طباطبایی، مهرداد عشقیان، جواد پیشگر، احمد ایرانیخواه، زهره مجابی، افسانه محمدی، مهدی طهماسبی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته‌اند که از روز شنبه چهارم شهریور ساعت ۱۴ به روی آنتن رادیو نمایش می رود.


به «سرخ چون ژاله» همچنین «زندگی شهید باهنر» در قالب نمایش رادیویی به کارگردانی فریدون محرابی از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شود. این نمایش رادیویی به نویسندگی زینب آرمند، داستان دانشجویی است که برای تحقیق دانشگاهی زندگینامه شهید باهنر را از دوران کودکی‌اش تا شهادت وی به رشته تحریر در می آورد.


«سرخ چون ژاله» به تهیه‌کنندگی مهتاب امینی و با بازی افسانه محمدی، عرفان ابراهیمی، محمودرضا قدیریان، مهدی نمینی مقدم، نوشین حسن زاده، سیما خوش چشم و به صدابرداری پیروز صدرایی، افکتور محمدرضا قبادی فر از روز شنبه چهارم شهریور ماه، ساعت ۶:۳۰ دقیقه به روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌رود.


به اضافه ورزش در رادیو ورزش


برنامه صبحگاهی «به اضافه ورزش» برای تحلیل و تفسیر رویدادهای مهم خبری ورزشی کشور و جهان با ساختار مجله‌ای در قالب گزارش، گفتار کارشناسی، بیان خبرهای مهم روزنامه‌های ورزشی و آیتم‌های متفاوت هر روز صبح ساعت ۷:۱۵ از شنبه تا پنجشنبه تهیه و پخش می شود. در این برنامه کارشناسان رویدادهای مهم ورزشی کشور را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند و با ارتباط‌گیری با مسئولان ورزشی کشور به بیان مشکلات و ارائه راه حل های موثر می پردازند.


ویژه برنامه‌های رادیو گفت‌وگو به مناسبت آغاز هفته دولت


برنامه «صبح و گفتگو» به مدت یک هفته با موضوع نگاهی به عملکرد بخش‌های مختلف دولت و گفت وگو با مسئولان دولتی همچون سازمان بهزیستی، سازمان حفاظت محیط زیست و … می شود. برنامه «روزنه» با موضوع اقدامات مهم دولت برای ظرفیت سازی تولید و دانش بنیان سازی فرآیند آموزش روی آنتن می رود.


«رویداد» با موضوع نگاهی به عملکرد بخش های مختلف دولت از جمله وزارت دفاع، وزارت صمت و … و «گفتگوی اجتماعی» با موضوع ویژه هفته دولت، دستاوردهای ۴۴ ساله وزارت علوم روی آنتن رادیو گفتگو می رود.


«گفتگوی اقتصادی» با موضوع نگاهی به عملکرد بخش‌های مختلف دولت (وزارت اقتصاد، وزارت دارایی و …) شنیده می شود.


همچنین برنامه «ورزش بدون ویرایش» سوم شهریور با موضوع بررسی عملکرد وزارت ورزش و جوانان، برنامه «امواج شبهه ۵» تا ۷ شهریور با موضوع تلاش هماهنگ رسانه‌های معاند برای تخطئه اقدامات دولت سیزدهم پخش می شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *