ایسنا/خراسان رضوی مهسا محمدجانی، سمانه یوسف‌آبادی، سمانه اخگر اسلامیه، امین زاهدی و صادق ناصریان از خراسان‌رضوی کاندیدای حضور در لیست داوران بین‌المللی ۲۰۲۴ شدند.


فاطمه شریف، نایب رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت داوران خراسانی اظهار کرد: حضور ۳ داور بانوی خراسانی در لیست کاندیداهای بین‌المللی، اتفاقی ویژه برای فوتبال خراسان است و قطعا این اتفاق منجر به رشد داوری خراسان خواهدشد. این موفقیت در وهله اول حاصل زحمات خود این داوران است و باید به مهسا محمدجانی، سمانه یوسف‌آبادی و سمانه اخگر اسلامیه تبریک گفت و امیدوارم با موفقیت در این کلاس، به افتخار بین‌المللی نائل شوند.


وی افزود: بابت این اتفاق باید از انسیه خباز مافی‌نژاد هم تشکر کرد که با حمایت خود از داوران باعث این اتفاق مهم شده است. ایشان در دوره فعلی مدیریتی هیات فوتبال همواره در کنار ما بوده و با انتقال تجربیات خود به داوران، نقش ویژه‌ای در این موفقیت داشته است.


شریف گفت: هیات فوتبال خراسان رضوی همواره سعی کرده نگاه برابری به بانوان و آقایان داشته باشد و یکی از دلایل این موفقیت تلاش‌های هیات فوتبال در برگزاری کلاس‌های داوری برای بانوان بوده که همیشه در این کلاس‌ها بهترین شرایط را فراهم کرده است.


نایب رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بسیار خوشحالم که برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات میان مدت هیات فوتبال خراسان رضوی منجر به این اتفاق شده و امیدوارم با ادامه حمایت‌های اصولی، رییس هیات فوتبال استان اتفاقات بهتری در حوزه بانوان رقم بخورد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *