مجموعه حسابداران برتر، با مدیریت آرمین علیزاده فعالیت خود را از سال 1384 و با استفاده از نرم‌افزارهای فضای مجازی در راستای پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان به رشته حسابداری و تبادل اطلاعات در این حرفه، آغاز نموده است.


به گزارش ایسنا به نقل از حسابداران برتر، این مجموعه با برگزاری سمینارها در کل کشور و تألیف کتب راهنمای جامع دادرسی مالیاتی، راهنمای جامع حسابداری پیمانکاری، قانون مالیات‌های مستقیم، ارزش‌ افزوده و قانون پایانه‌های فروشگاهی، راهنمای جامع معاملات فصلی قدم چشمگیری در راستای ارتقاء دانش حرفه حسابداری برداشته است.


حسابداران برتر؛ ارائه‌دهنده کتاب‌ها و نرم‌افزارهای حسابداری


این مجموعه در زمینه مالی و مالیاتی اعم از مشاوره مالیاتی و مالی به شرکت‌های کوچک و بزرگ، تدریس مالیاتی، پروژه‌های حسابداری و … فعالیت خود را گسترش داده و نیازهای مرتبط با مبحث مالی و مالیاتی شرکت‌ها و اشخاص را مرتفع نموده است.


“https://hesabdaranbartar.com/”>حسابداران برتر امیدوار است با ادامه این مسیر، بتواند گام بزرگی برای رشد و شکوفایی اشخاص حقیقی و حقوقی بردارد که به این مجموعه اعتماد می‌کنند.


با تهیه “http://hesabdaranbartar.com/product/detail/id/29″>نرم‌افزار واسط مودیان حسابداران برتر می‌توانید از امکانات زیر بهره‌مند شوید:


اولین گام برای ارسال صورت‌حساب به کارپوشه سامانه مودیان و دریافت کد 22 رقمی منحصر به فرد مالیاتی دریافت سه کلید عمومی (public key)، کلید خصوصی (private key) و کلید csr می­‌باشد.


برای دریافت این سه کلید باید به سایت hesabdaranbartar.com مراجعه نموده و وارد منو سامانه مودیان شوید. در این منو همه راهنمایی­‌های لازم وجود داشته و شما برای هر سؤال خود می‌توانید پاسخ لازم را دریافت نمایید.


در قسمت سامانه مودیان سایت حسابداران برتر گزینه کلید عمومی، خصوصی و csr را انتخاب نمایید و برای دریافت سه کلید اطلاعات زیر را تکمیل نمایید.


پس از ورود اطلاعات دکمه صدور را زده و خروجی هر سه کلید را از طریق زدن دکمه دریافت csr و دریافت کلید خصوصی و دریافت فایل کلید عمومی دانلود نموده و در یک فولدر قرار می‌دهیم.


در این قسمت کار به اتمام رسیده و سه کلید را دریافت نموده‌­ایم.


نکات مهم در هنگام دریافت سه کلید عمومی، خصوصی و Csr


آشنایی با کارکرد هر یک از این سه کلید


برای دریافت شناسه یکتا حافظه مالیاتی می‌­باشد.


در صورتی که نیاز باشد و یا در آینده سازمان امور مالیاتی ارسال صورت‌حساب به کارپوشه را منوط به دریافت گواهی مهر سازمانی نماید، می‌توانیم از کلید csr در سایت شرکت‌های میانی به آدرس gica.ir اقدام به دریافت گواهی مهر سازمانی csr نمایید.


برای ارسال صورت‌حساب از طریق نرم‌افزار واسط حسابداران برتر در قسمت تعریف شرکت باید این فایل بارگزاری شود. در غیر این صورت هیچ نرم‌افزاری قابلیت ارسال صورت‌حساب را نخواهد داشت.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا
لینک مطالب دیگرحواله ارزی به خارج از ایران

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *