شش بازیکن رئال‌مادرید که آخرین آنها وینیسیوس هستند به دلیل مصدومیت نمی‌توانند این تیم را در دیدارهای آینده همراهی کنند.


به گزارش ایسنا و به نقل از آس، تنها سه بازی در فصل جاری لالیگا انجام شده و مصدومیت رئال مادرید را  ویران کرده است. مجموعاً شش بازیکن در حال حاضر برای کارلو آنچلوتی در دسترس نیستند. وینیسیوس اکنون به لیستی متشکل از کورتوا، میلیتائو، گولر، سبایوس و مندی پیوسته است.


رئال مادرید علی‌رغم صدرنشینی در جدول لالیگا با سه برد از سه پیروزی فصل را خوب شروع کرده است ولی مصدومیت بازیکنان از همان شروع فصل به معضل جدی برای این تیم تبدیل شده است.


مصدومیت وینیسیوس ششمین مصدومیتی است که باشگاه از شروع فصل متحمل شده است و این بازیکن برزیلی مجبور شد از زمین بازی بیرون برود. حالا انتظار می‌رود این وینگر دو تا سه هفته از میادین دور باشد و پیش‌بینی می‌شود او تا بعد از دیدارهای ملی فرصتی برای بازی کردن نداشته باشد. از این فهرست سبایوس و مندی هر دو در حال پیشرفت در بهبودی خود هستند و احتمالاً برای بازی بعدی مقابل ختافه در دسترس خواهند بود ولی غیبت طولانی‌تری در انتظار کورتوا و میلیتائو خواهد بود چرا که هر دو رباط پاره کردند و فصل را از دست دادند.


علی‌رغم اینکه آنچلوتی مدام به رسانه‌ها اطمینان می‌دهد که اکنون تیم کامل است ولی با توجه به مصدومیت‌های متعدد، رئال‌مادرید اکنون با چالش مهمی روبرو است.


رئال بامداد شنبه در چارچوب هفته سوم لالیگا مهمان سلتاویگو بود که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان آنچلوتی به پایان رسید. جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید در دقیقه ۸۲ تک گل تیمش را به ثمر رساند. با این نتیجه رئال مادرید با ۹ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی لالیگا رسید.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *