اهواز – ایرنا – سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه انتظاراتم از کشتی گیران در جام تختی برآورده شد، گفت: با توجه به کشتی‌هایی که انجام شد به آینده کشتی فرنگی کشورمان بسیار امیدوار شدم. 


به گزارش ایرنا، محمد بنا جمعه شب پس از پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این رقابت‌ها مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بود و به جز هفت نفری که مجوز داشتند، تمام سرمایه‌های کشتی ایران در این پیکارها حضور داشتند.


وی با بیان اینکه تمام کشتی‌ها با هیجان و در سطح خوبی برگزار شد که از این بابت راضی هستم افزود: در روزهای آینده کمیته فنی تشکیل خواهد شد و از دل این مسابقات، کشتی گیرانی به اردوی تیم ملی (۱۵ اسفندماه) دعوت می شوند. 


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با اشاره به اینکه نسل جدیدی برای کشتی فرنگی کشورمان ساخته شده است گفت: در همین مسابقات ایمان محمدی و دانیال سهرابی از تیم ملی جوانان، قهرمان شدند و این یعنی نسل جدید ما به خوبی عمل می کند.


وی افزود: جدول مسابقات به گونه ای بود که در وزن ۸۷ کیلوگرم، شرایط یک گروه بسیار سخت و گروه دیگر به این صورت نبود به همین دلیل از دل مسابقات نفراتی را انتخاب می کنیم. رقابت وزن ۱۳۰ کیلوگرم بسیار دیدنی بود که با موفقیت کشتی گیر کشورمان همراه بود.


بنا گفت: اینگونه نیست که نفرات اول جام تختی به طور ۱۰۰در صد برای حضور در رقابت های آسیایی مغولستان انتخاب شوند و شاید نفراتی را از  تیم ملی جوانان در نظر بگیریم.


چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز برگزار شد که با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *