ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان تاکید کرد: سازمان بهزیستی در حوزه فعالیت خود به خوبی نقش آفرینی می‌کنند و البته جامعه مؤمنان نیز در برابر توانخواهان مسئولیت‌هایی را بر عهده دارند.


سیدرضا مرتضوی‌، عصر شنبه، ۲۴ تیرماه در شورای اداری استان اصفهان با گرامیداشت هفته بهزیستی، اظهار کرد: باتوجه به رویکرد جمهوری اسلامی مبنی بر کمک به نیازمندان و توانخواهان در سال ۱۳۵۹ و با همت شهید فیاض‌بخش سازمان بهزیستی در ایران اسلامی تشکیل شد و اکنون سال‌هاست که این مجموعه با بیش از ۵۰ مأموریت مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.


وی با بیان اینکه کارمندان این سازمان و اداره کل در استان در حوزه فعالیت خود به خوبی نقش آفرینی می‌کنند، افزود: البته جامعه مؤمنان در برابر توانخواهان مسئولیت‌هایی را بر عهده دارند. بنابراین ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی که اهمیت و شأن یک مجموعه را در جامعه زنده نگه می‌دارد، واجب می‌دانیم به مأموریت‌های خود توجه ویژه داشته باشیم.


استاندار اصفهان، باتوجه به نیاز بهزیستی به نیروی انسانی، تصریح کرد: در مورد جذب نیروی انسانی مورد نیاز برای مجموعه بهزیستی، انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مساعدت‌های لازم را داشته باشد. همچنین برای پشتیبانی از مجموعه بهزیستی باید تمامی دستگاه‌های اجرایی توان خود را به‌کار گیرند.


وی همچنین با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: کارهای ویژه‌ای و هماهنگی‌های زیادی در این حوزه پیش‌بینی شده، هنچنین در این حوزه جلساتی با حضور دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی استان برگزار می‌شود. 


مرتضوی، گفت: معتقد هستیم با مستندات شورای انقلاب فرهنگی‌، امکان جمع کردن برخی ناهنجاری و بی بندوباری‌ها که در جامعه با برنامه دشمن هدایت می‌شود، فراهم است. بر این اساس مدیران دستگاه‌ها نسبت به وظایف خود در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربهترین مشاورین کسب و کار چه ویژگیهایی دارند

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *