تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی برابر استقلال بدشانس بودیم و موقعیت‌هایی که به دست آوردیم تبدیل به گل نشد.


 به گزارش ایرنا، ابراهیم صالحی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال تهران افزود: استقلال در این بازی موقعیت هایی داشت اما ما ۷ تا ۸ موقعیت گل داشتیم که با بدشانسی توپ هایمان به گل تبدیل نشد.


وی در واکنش به گلایه های مربی پیکان در خصوص عملکرد داوری این بازی گفت: فیلم بازی را ندیدم و نمی‌توانم نظری بدهم اما به نظرم دروازه‌بان استقلال بیرون از محوطه جریمه توپ به دستش برخورد کرد اما شاید داور ندیده‌ و باید کارشناسان در این خصوص نظر بدهند.


بازیکن پیکان در مورد جدایی چند بازیکن از این تیم و اینکه این وضعیت شرایط را سخت تر نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: این مسایل به سرمربی و باشگاه مربوط می شود، ما بازیکنان جوان و خوبی داریم، مجموعه پیکان آکادمی قویی دارد و می تواند از بازیکنان جوان و آینده دار خود در این شرایط استفاده کند.


تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور موفق شد به سختی و با درخشش دروازه‌بان جوان و تیر دروازه خود با نتیجه یک بر صفر از سد پیکان عبور کند.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *