ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: بهترین راه مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن، آسیب های اجتماعی و شبیخون فرهنگی دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری استان که با حضور بیات، مشاور امور ایثارگران رئیس جمهور و رحیمی نسب، دبیر شورای مشاوران وزرا در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اقتدار امروز جمهوری اسلامی را ناشی از برکت فرهنگ ایثار و شهادت ارزیابی و اظهار کرد: یکی از منابع اصلی سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی‌، فرهنگ ایثار و شهادت است.


وی افزود: بهترین راه مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن، آسیب های اجتماعی و شبیخون فرهنگی دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


هاشمی خاطرنشان کرد: اقتدار و قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی و دستاوردها و موفقیت‌های به دست آمده، در سایه فرهنگ ایثار و شهادت محقق شده است.


استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اگر امروز اقدامات جهادی، انقلابی، شبانه‌روزی و خدمتگزاری برای مردم در دولت سیزدهم در استان سمنان انجام می‌گیرد، برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.


وی همچنین تصریح کرد: اگر امروز مجموعه اقدامات و موفقیت‌های بسیاری در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و …در سطح استان به دست آمده است، در سایه توجه به توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میسر شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمیدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *