ایسنا/همدان رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از افتتاح و بهره برداری ساختمان دانشکده پرستاری اسدآباد این شهرستان در سال جاری خبر داد.


دکتر الهه عزتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیمانکار قبلی این پروژه بالاخره پس از یک‌سال پیگیری خلع ید شده و در حال حاضر پیمانکار جدید برای ادامه روند عملیات اجرایی در این پروژه فعال است ضمن اینکه این طرح در حال حاضر دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و براساس پیش بینی طرح فوق در سال جاری قابل افتتاح خواهد بود.


وی بیان کرد: طرح توسعه بیمارستان قائم(عج) اسدآباد نیز پس از سال ها کلید خورده و پیمانکار پروژه در این طرح مشغول به فعالیت بوده و ستون های آن زده شده و سقف آن احداث شده است.


رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در رابطه با احداث ساختمان مرکز ناباروری بیمارستان قائم(عج) هم گفت: این طرح نیز اسکلت ساختمان آن در دست اجرا بوده و سفت کاری آن در حال انجام است.


وی با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در زمینه خوابگاه دانشجویی متأهلان دارای مشکل است، تأکید کرد: در این رابطه نیازمند کمک خیرین سلامت برای احداث خوابگاه دانشجویی متأهلان هستیم که باید با کمک رسانه ها در بحث خیرین سلامت فرهنگسازی شود چراکه کمک خیرین سلامت در این شهرستان ضعیف بوده و آنگونه که باید جا نیفتاده است‌. 


عزتی از فعالیت ۳۰ پزشک متخصص در شهرستان اسدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: در رابطه با رشته‌های فوق تخصصی نیز پیگیریم که دو پزشک فوق تخصص هم به مجموعه پزشکان متخصص این شهرستان اضافه شود که برای اقدام به این کار ابتدای امر پیگیر تجهیزات لازم آن هستیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *