ایسنا/فارس مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، برنامه‌های این دفتر را در خصوص تأمین سلامت دختران دانش‌آموز را در سه محور اعلام کرد.


اعظم گودرزی امروز، ۲۳ آبان در گردهمایی رؤسای ادارات سلامت و تندرستی استان‌های کشورکه با هدف هم‌افزایی و تجربه‌گردانی در شیراز برگزار شد، با اشاره به آمار قابل توجه دانش‌آموزان دختر در آموزش و پرورش، برنامه‌های دفتر سلامت و تندرستی وزارت در خصوص تأمین سلامت دختران را در سه محور دسته‌بندی کرد.


وی، سلامت و بهداشت فضاهای آموزشی و تامین منابع انسانی، آموزش و مهارت‌آموزی و خدمات سلامت‌محور به دانش‌آموزان دختر را از عناوین برنامه‌های دفتر سلامت و تندرستی وزارت در خصوص تأمین سلامت دختران عنوان کرد.


مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، مبحث توجه به سلامت دانش‌آموزان را مورد توجه قرار داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش اهداف، برنامه‌ها، سیاست‌ها و فعالیت‌های خود را با استناد به اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری وسندتحول بنیادین آموزش و پرورش عملیاتی می‌کند.


گودرزی تأکید کرد: تمام تلاش ما بر این بوده است که با استناد به اسناد بالادستی و راهکارهای مندرج در آن به ساحت‌های شش‌گانه تربیت سند تحول بنیادین به ویژه ساحت زیستی بدنی توجه شود.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این گردهمایی گفت: مأموریت اصلی آموزش و پرورش تربیتی انسان‌ساز در تراز تمدن حضرت مهدی (عج) است.


محمدخلیل عسکری تصریح کرد: برای ساخت انسان در تراز تمدن اسلامی و تراز افق ١۴٠۴ و همچنین تربیت دانش‌آموزان در این تراز، تربیت چندساحتی مورد نظر است و اما یکی از ارکان اصلی تربیت حفظ سلامت جسمی دانش‌آموزان است چراکه سلامت روح نیز منبعث از سلامت جسم است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *