ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه زیرساخت‌های ورزشی کرمانشاه را خوب توصیف کرد و گفت: آمادگی میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی مختلف را در سطح ملی و بین‌المللی را داریم.


منوچهر حاتمی، امروز (۱۰ مرداد) در مجمع انتخاباتی ریاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه، بااشاره به ظرفیت های خوب کرمانشاه در بحث زیرساخت‌های ورزشی، اظهارکرد: اکثر هیات های ورزشی ما دارای زیرساخت‌های مناسبی هستند و این مسئله کمک می‌کند تا بتوانیم میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی همچون اردوی تیم های ملی، مسابقات قهرمانی کشور و … را بگیریم.


وی یکی از مزایای این میزبانی‌ها را کمک به رشد و توسعه ورزش استان دانست و گفت: برگزاری مسابقات استعدادیابی، کشف استعدادهای جدید و پرورش آنها هم به تحقق این هدف کمک خواهد کرد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: در این راستا، از هیات های ورزشی انتظار می رود که برنامه های مدونی را در هر دو بخش ورزش قهرمانی و حرفه ای داشته باشند.


وی افزود: برخی از هیات های ورزشی استان مانند هیات تیراندازی تاکنون توانسته اند در بحث ورزش قهرمانی خوب عمل کنند، بنابراین از سایر هیات های ورزشی هم درخواست می شود که در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.


حاتمی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص آخرین وضعیت پروژه سایت اهداف پروازی دهکده المپیک هم گفت: زمین این پروژه گودبرداری شده، دستگاه ها تهیه و خریداری شده و تا زمان تامین اعتبارات کامل مورد نیاز برای احداث پروژه، یک سایت موقت را برای ورزشکاران آن راه اندازی خواهیم کرد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان درادامه به انتخاب آرش نیکبخت به عنوان رئیس جدید هیات تیراندازی استان با کسب تمامی آراء اعضای مجمع اشاره کرد و گفت: وفاق و همدلی جامعه تیراندازی کرمانشاه که در این مجمع نمود پیدا کرد، جای تقدیر دارد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمیدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *