ایسنا/فارس مرحله مقدماتی مسابقات “طب رزم” تیپ‌های تکاور نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سری مسابقات بهداری رزمی تیپ‌های تکاور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با عنوان “شمس ۲” در کازرون آغاز شد.


مرحله مقدماتی مسابقات “طب رزم”، از دوشنبه ۱۲ تیر به میزبانی تیپ تکاور امام سجاد(ع) سپاه کازرون، و با حضور ۵ یگان تکاور نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در این شهرستان آغاز شده است.


در این مسابقات که با عنوان “شمس ۲” برگزار می‌شود، تیپ تکاور صاحب‌الزمان(عج) سیرجان استان کرمان، تیپ تکاور انصارالحجه(عج) فسا استان فارس، تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) دزفول استان خوزستان، تیپ تکاور انصارالرسول جوانرود کرمانشاه و تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون شرکت دارند.


به گزارش ایسنا، هدف از برگزاری این رزمایش، ارتقاء توان رزم و مهارت خودامدادی و دگرامدادی و زنجیره امداد، انتقال و درمان در حین رزم و نهادینه کردن اهمیت بهداری در رزم و نجات جان همرزمان و الگوسازی برای نیروهای مسلح به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی المپیک یگان‌های نظامی اعلام شده است.


دوره نخست طب رزم ویژه یگان‌های نیروی مخصوص به میزبانی تیپ المهدی(عج) جهرم برگزار شده و مسابقات یگان‌های تکاور هم به میزبانی تیپ تکاور امام سجاد(ع) کازرون برگزار می‌شود.


در دور بعدی این مسابقات، یک دوره مخصوص نیروهای زرهی، یک دوره برای یگان‌های توپخانه و یک دوره هم برای لشکرها اجرا خواهد شد و در نهایت یگان های برتر در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرآموزش چاپ و بسته بندی توسط حامد ایرانپور

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *