تهران-ایرنا-رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: عملکرد یک ساله دولت نشان می‌دهد که جهت‌گیری نماگرهای اقتصادی تغییر کرده و به رویکرد مثبت روی آورده است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در جلسه علنی روز چهارشنبه _۲۵ آبان_ مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: امروز هجمه دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه ناکارآمد بودن تحریم‌هایی است که سال‌ها علیه کشورمان اعمال شده است.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد: تحریم‌های اقتصادی اگرچه باعث مشکلاتی برای ملت ما بود اما امروز در دنیا و در همه کشورها بحث از جدا شدن تحریم ها از فضای اقتصادی است و مسیری که امروز با همراهی دولت و مجلس دنبال می‌شود اساسا رفتن به سمت بهبود شرایط اقتصادی است.


وی افزود: عملکرد یک ساله دولت نشان می‌دهد که جهت‌گیری نماگرهای اقتصادی تغییر کرده و به رویکرد مثبت روی آورده البته دشمن در همه اقدامات خود و در هفته‌های اخیر تمام تلاش و عقبه رسانه‌ای خود را به کار گرفته تا با ادعای دروغین فضای کشور را به این شکل ترسیم کند که مردم از انقلاب، امام و رهبری فاصله گرفته‌اند اما واقعیت میدانی این نیست البته مردم از مشکلات اقتصادی در شرایط خاصی رنج می‌برند و وظیفه ارکان نظام پیگیری مطالبات مردم است و آنچه که از اظهارنظرهای میدانی از فضای عمومی کشور اتخاذ شده نظر مردم این است که بزرگترین مشکلات در حوزه اقتصاد است.


رئیس کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: آنهایی که به دنبال ایجاد جدایی مردم از انقلاب بودند می‌دانند که پیگیری مشکلات اقتصادی اولویت مردم است و لذا ما با تمام توان در این عرصه تلاش خواهیم کرد، دشمن از هجمه اقتصادی سودی نخواهد کرد و انقلاب و نظام به برکت الهی مسیر خود را استمرار خواهد داد و ان شاء الله این مسیر دنبال خواهد شد.



You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *