بازاریابی نقشه های گوگل-ثبت کسب و کار در گوگل مپ
بازاریابی نقشه های گوگل-ثبت کسب و کار در گوگل مپ
از بازاریابی نقشه های گوگل برای دست یافتن به رتبه بالاتر در نتایج جستجو استفاده کنید.
بازاریابی نقشه گوگل راهی برای کسب و کارها فراهم می کند تا در مقابل خریداران احتمالی قرار بگیرند و همچنین می تواند منجر به رتبه های بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو شود.
یافتن راههایی برای افزایش اثربخشی و موفقیت یک استراتژی بازاریابی، چالشی مداوم برای کسبوکارهای امروزی است.همچنین اطمینان از اینکه مشتریان می توانند شما را پیدا کنند، به خصوص زمانی که به دنبال چیزی هستند که شما به صورت محلی ارائه می دهید.ثبت لوکیشن کسب و کار در گوگل مپ یکی از موارد سئوی محلی است که باید به آن توجه کنید.
ثبت کسب و کار در نقشه گوگل
ثبت کسب و کار در گوگل مپ ،نتایج جستجو
به همین دلیل، باید روی بهینه سازی بازاریابی نقشه های گوگل خود تمرکز کنید.
Google Maps راهی را برای مشاغل محلی یا هر کسب و کاری فراهم می کند تا:
در مقابل خریداران احتمالی قرار بگیرید.
ارائه مکان و اطلاعات تماس.
در صفحات نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید.
اگر هنوز بازاریابی Google Maps خود را کامل نکرده اید، نگران نباشید.
این راهنما به شما نکات مهمی را می گوید که باید بدانید، از جمله اینکه چگونه شروع کنید و چرا به آن نیاز دارید.
Table of Contents
بازاریابی نقشه گوگل چیست؟
اهمیت کلی بازاریابی نقشه گوگل چیست؟
Local 3-Pack دقیقا چگونه کار می کند؟
5 مرحله برای ادعای کسبوکارهای موقعیت مکانی Google Maps
7 نکته برای بهینه سازی کسب و کار در نقشه های گوگل
فهرست کسب و کار من در گوگل را تأیید کنید
محتوای خود را بهینه کنید
شرح کسب و کار من در گوگل
Google My Business Posts
عکس های خود را بهینه کنید
نظرات مشتریان را جواب دهید
سخن پایانی
بازاریابی نقشه گوگل چیست؟
به عبارت ساده، بازاریابی نقشه های گوگل، یافتن کسب و کار خاص شما را برای مشتریان آسان تر می کند.
این روشی است برای بهینه سازی دید کسب و کار شما در نقشه های گوگل، با هدف رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو، افزایش تبدیل ها و افزایش درآمد.
برای تجزیه بیشتر آن، بازاریابی نقشه های گوگل فرآیندی است که در آن اطلاعات مرتبط را به نمایه خاص Google برای کسب و کار من (GMB) خود اضافه می کنید، بنابراین می توانید به رتبه بالاتری برسید.
نمایه «Google برای کسبوکار من» ابزار رایگانی است که یک کسبوکار میتواند به راحتی آن را بهینهسازی و مدیریت کند، با افزودن اطلاعات ضروری مانند نام کامل کسبوکار، مکان و ساعات کاری شروع میکند و این اطلاعات را همیشه بهروز نگه میدارد.
در مورد تلاشهای بازاریابی، ابتدا باید نمایه GMB(google ma bussines) خود را ادعا و تأیید کنید، سپس هر چیزی را که به آن اضافه میکنید بهینه کنید.
از آنجا، شما می توانید از نمایه خود برای تعامل با نظرات مشتریان و حتی راه اندازی و ردیابی تبلیغات Google Maps استفاده کنید.