اهواز ایرنا – دهمین نمایشگاه ملی ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی شامگاه چهارشنبه با حضور جمعی از مسوولان استان خوزستان در محل نمایشگاه بین المللی اهواز گشایش یافت.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا در این نمایشگاه ۸۰ واحد تولیدی ماشین آلات و ادوات کشاورزی از استان‌های مازندران، همدان، خراسان رضوی، قزوین، تهران، فارس، آذربایجان شرقی، اصفهان، کردستان، خوزستان، گلستان، مرکزی و البرز آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.


این نمایشگاه از امروز تا ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقه مندان و مدیران و کارشناسان شرکت های بزرگ کشاورزی کشور دایر خواهد بود.


انواع پهپاد سمپاش، دروگر، دستگاه  بوجاری، تراکتور، کمباین، تیلر، بذرپاش و تولیدات شرکت دانش بنیان بخشی از تجهیزاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.


توسعه مکانیزاسیون، استفاده بهره برداران بخش کشاورزی از تجهیزات فنی به منظور افزایش تولیدات کشاورزی در واحد سطح از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


همزمان با این نمایشگاه گردهمایی فنی، تخصصی و برنامه ریزی توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با حضور رییسان اداره های امور فناوری های مکانیزه سازمان های جهادکشاورزی سراسر کشور از فردا (پنجشنبه) در اهواز برگزار می‌شود.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *