P>به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی فوریت طرح منع استفاده مسئولان و مقامات ازامکانات و امتیازهای ویژه، با 75 رأی موافق، 126 رأی مخالف و 15 رأی ممتنع از مجموع 240 رأی مأخوذه با یک فوریت این طرح مخالفت کردند. .


محمد باقری به عنوان متقاضی یک فوریت طرح عدم استفاده مسئولان و مقامات از امکانات ویژه گفت: وضعیت معیشت و اشتغال مردم در کنار گرانی کالاها، مردم را با مشکلات جدی روبرو کرده اما ما مسئولان در 3 قوه به دلیل استفاده از برخی از امتیازات این مسائل را به خوبی درک نمی‌کنیم.


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی افزود: عملا در چهل سال اخیر با توجه به شرایط ویژه‌ای که میان مردم و مسئولان وجود داشته، فاصله‌ای ایجاد شده است. این امتیازات از جمله تردد ویژه برخی مسئولین در خطوط ویژه، استفاده از پاویون فرودگاه‌ها، استفاده برخی دستگاه‌ها از خودروهای خارجی و … موجب فاصله‌ای میان مردم و مسئولان شده است.


وی تأکید کرد: بر این اساس با ارائه این طرح تلاش داریم تا این امتیازات را حذف کرده و مسئولان و مقامات میان مردم تردد کنند تا بتوانند درد مردم را به راحتی احساس کنند البته می‌خواستیم این طرح به صورت دوفوریتی ارائه شود، به دلیل درخواست نمایندگان یک فوریت آن اکنون در صحن بررسی می‌شود و از نمایندگان می‌خواهم به این طرح رأی مثبت دهند البته دوستان می‌توانند بعد از تصویب یک فوریت طرح پیشنهادات خود را برای اصلاح آن به کمیسیون مربوطه ارائه کنند.


ادامه دارد..


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *