تهران- ایرنا- رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس در شرایطی دنبال شد که در ۴ دیدار برگزار شده ولورهمپتون تنها میزبانی بود که در خانه به پیروزی رسید و ساوتهمپتون، نوریچ و لیدز برابر حریفان خود شکست را پذیرا شدند.


به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های فوتبال جزیره پنجشنبه شب ۴ دیدار برگزار شد که در نخستین بازی ولورهمپتون با ۴ گل واتفورد را در هم کوبید. در این بازی رائول خیمنز، کوچو و دنیل پودنس در دقایق ۱۳، ۱۸ و ۲۱ برای میزبان گلزنی کردند تا نیمه نخست این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود ولورهمپتون به پایان برسد. در نیمه دوم و در دقایق پایانی روبن نه وس چهارمین گل را هم به ثمر رساند تا واتفورد شکست تلخی را در این هفته تجربه کند.


در دیگر بازی برگزار شده نوریچ در خانه برابر چلسی تن به شکست ۳ بر یک داد. آبی های لندن خیلی زود و در دقیقه ۳ توسط چالوبا به گل رسیدند و میسون مونت در دقیقه ۱۴ دومین گل چلسی را به نام خود ثبت کرد تا نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر تمام شود.


در نیمه دوم و در دقیقه ۶۹ تیمو پوکی از روی نقطه پنالتی یکی از گل ها خورده را جبران کرد اما در دقیقه ۹۰ کای هاورتز کار را برای چلسی تمام کرد تا آخرین امیدهای نوریچ برای تساوی ناامید شد.


نیوکسل نیز در این هفته در خانه ساوتهمپتون به میدان رفت، استیوارت آرمسترانگ در دقیقه ۲۵ برای میزبان گلزنی کرد اما نیوکاسل در دقایق ۳۲ و ۵۲ به گل رسید تا این بازی در پایان با شکست دو بر یک ساوتهمپتون همراه باشد. 


در آخرین بازی برگزار شده لیدز و استون ویلا رو در روی هم صف آرایی کردند، دیداری که در نهایت با برتری ۳ بر صفر استون ویلا به پایان رسید. فیلیپ کوتینیو، کش و چمبرز  در دقایق ۲۲، ۶۵ و ۷۳ برای استون ویلا گلزنی کردند تا برد ۳ بر صفر این تیم برابر لیدز را رقم بزنند.


با نتایج این هفته، منچسترسیتی،لیورپول و چلسی(با یک بازی کمتر) و با ۶۹،۶۳ و ۵۶ امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند و در انتهای جدول نیز تیم های واتفورد و نوریچ با ۱۹ و ۱۷ امتیاز شرایط خوبی ندارند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *