تهران- ایرنا- نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضایی باید با شجاعت و جسارت به پرونده‌های مافیای فساد در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ورود کرده و هرچه سریع‌تر تکلیف مدیران متخلف و فاسد را روشن کند.


احمد علیرضابیگی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به پرونده فساد بزرگ فولاد گفت: در فسادهای اقتصادی دولت قبل اسم برخی افراد همیشه وجود داشت،در ابتدای مجلس با صراحت اعلام کردم که اسحاق جهانگیری راس مافیای ایران است رد پای آخوندی نیز در همه پرونده‌های فساد دیده می‌شد.


علیرضابیگی خاطرنشان کرد: این جریان گردانندگان فساد اقتصادی در دولت قبل بوده‌اند که رد پای آنها در پرونده‌های خصوصی‌سازی‌های دولت قبل نیز دیده می‌شد.


وی با اشاره به تکلیف سنگین دستگاه قضایی برای بررسی پرونده‌های فساد در دولت روحانی تصریح کرد: رسیدگی به این پرونده‌ها برای احقاق حقوق بیت‌المال ضروری است و از مطالبات مهم مردمی محسوب می شود که موجب افزایش سرمایه اجتماعی نظام خواهدشد.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستگاه قضایی باید با شجاعت و جسارت به پرونده‌های مافیای فساد در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ورود کرده و هرچه سریع‌تر تکلیف مدیران متخلف و فاسد را روشن کند.




You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *