شهرکرد-ایرنا-عملیات اجرایی و ساخت یک هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن همزمان با سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با حضور وزیر کشور آغاز شد.


 وزیر کشور روز پنجشنبه در مراسم آغازین‌ عملیات اجرایی یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد گفت: این نهضت یکی از طرح‌های‌ مهم دولت انقلابی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی در این آیین افزود: نهضت ملی مسکن موضوعی‌ است که به طور مستقیم به حمایت از طبقات کم بضاعت جامعه مربوط می‌شود.


وی با بیان اینکه شعار دولت مردمی، خدمت‌ به جامعه است و یکی از تجلی‌های این شعار در طرح ملی مسکن نمود دارد، تصریح کرد: این نهضت در تمامی استان‌ها به خوبی پیش می‌رود و طرح یک‌هزار و ۵۰۰ واحدی شهرکرد نوید خوشی برای مردم استان است که امید می‌رود در زمان بندی مشخص به نتیجه برسد.


مدیرکل‌ راه‌ و شهرسازی‌ چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این آیین گفت: محله ۴۰ منظریه با حدود ۵۶ هکتار مساحت در ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای احداث  یک هزار و ۵۰۰  واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.


حسین‌علی مقصودی در ادامه تشریح مختصات فنی این طرح افزود: تعداد قطعات مسکونی پیش بینی شده در این فضای شهری ۳۰۰ قطعه است که با ساخت و بهره‌برداری از آنها امکان سکونت ۲۶ هزار نفر مهیا خواهد شد.


وی یادآور شد: در ادامه اجرای این طرح، اقدامات برای طراحی نقشه و انتخاب پیمانکار انجام و عملیات ساخت و ساز واحدها آغاز می‌ شود.


مقصودی افزود: هم‌اکنون عملیات آماده سازی‌ این محوطه عمرانی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است.


به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.


از روز گذشته تعدادی از معاونان وزرا به‌‎عنوان نمایندگان تام‌‎الاختیار وزیران دولت سیزدهم در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره دارند.


در بیست و چهارمین سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *