تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه استقلال از اول فصل هیچ باختی نداشته،حاکی از قدرت آنها است و ربطی به حمایت‌ از این تیم ندارد.


ایمان عالمی در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به اهمیت بازی‌های پیش‌ روی استقلال در ۶ هفته‌ پایانی فصل اظهار داشت: بین بازی‌های پیش‌رو، بازی با سپاهان برای استقلال بسیار مهم است و می‌تواند برای ادامه لیگ همه چیز را تعیین کند زیرا باخت هم باعث از دست رفتن اختلاف امتیازی استقلال و هم تضعیف روحیه این تیم می‌شود. در تعطیلی لیگ، استقلال به مقدار کافی استراحت کرده و برای ادامه لیگ آماده است و از طرف دیگر سپاهان خسته از بازی‌های آسیایی بوده و روحیه مناسبی برای ادامه کار ندارد.


وی افزود: البته درست است سپاهان با ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا روحیه و توان خود را از دست داده اما دلیل نمی‌شود که این تیم را دست کم بگیریم. سپاهان تیم قدرتمندی است و به‌دنبال این است که استقلال را دچار چالش کند. قطعا کادر فنی ‌سپاهان برنامه ویژه‌ای برای این بازی دارد اما تمام تمرکز استقلال روی برد است.


پیشکسوت آبی‌های پایتخت در رابطه با صحبت‌های اخیر یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: اینکه بگویند استقلال با حمایت‌ از جای دیگر توانسته صدرنشین باشد، ضایع کردن ارزش‌های این تیم است. استقلال از اول فصل هیچ باختی نداشته و این، قدرت این تیم را می‌رساند. پرسپولیس پنج سال تحت حمایت از جایی دیگر قهرمان شد و حالا تهمتش را به ما می‌زنند؟ اگر می‌خواهیم قضاوت کنیم باید تمام توان استقلال را ببینیم و به این تیم حق بدهیم که این فصل قهرمان شود.


عالمی به جدایی فرزاد مجیدی از استقلال نیز اشاره کرد و گفت: فرزاد مجیدی تاثیر مثبتی بر تیم دارد و قطعا حضور وی در تیم برای همه ما مهم است اما من از تیم دور هستم و دلیل واقعی و اصلی این جدایی را نمی‌دانم. در واقع این مسئله با تمام اهمیتش هم نباید بر روند تیم تاثیر منفی بگذارد زیرا استقلال ۶ فینال پیش‌ رو دارد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *