بهترین صرافی فیوچرز ارز دیجیتال جایگزین بایننس

 

صرافی بایننس معروف ترین صرافی در حوزه ارز دیجیتال می‎باشد. این صرافی در بین تمام فعالان این حوزه مورد توجه قرار دارد. تمام کاربران به راحتی می‌توانستند به خرید و فروش ارز دیجیتال با این صرافی بپردازند تا اینکه  صرافی بایننس به طور رسمی اعلام کرد که تمام افرادی که قصد استفاده از این صرافی را دارند باید احراز هویت انجام دهند. همچنین به دلیل وجود تحریم ها، کاربران ایرانی ساکن ایران از خدمات این صرافی محروم شدند. همین امر باعث شد تا کاربران ایرانی به دنبال صرافی جایگزین بایننس باشند. در این مقاله به توضیح بینگ ایکس که می‌تواند جایگزین مناسبی برای صرافی بایننس باشد می‌پردازیم.

بهترین جایگزین برای صرافی بایننس

انجام معاملات در یک صرافی با امکانات عالی و بی نقص بسیار لذت بخش است. تا مدت ها پیش بیش از 90 درصد کاربران ایرانی از صرافی بایننس استفاده می‌کردند اما پس از اینکه IP کاربران ایرانی برای فعالیت در این صرافی مسدود شد و فعالیت در این صرافی فقط با احراز هویت امکانپذیر شد، کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم ها از فعالیت در این صرافی محروم شدند. این موضوعات باعث شد تا کاربران ایرانی صرافی دیگری را برای فعالیت انتخاب کنند. در حال حاضر صرافی های زیادی وجود دارد که کاربران می‌توانند به جای بایننس از آن استفاده کنند اما از بین تمام صرافی ها کدامیک بهترین صرافی می‌باشد؟در این مقاله به بررسی صرافی بینگ ایکس می‌پردازیم. این صرافی می‌تواند یکی از بهترین صرافی های جایگزین بایننس باشد.

فاکتورهای مورد بررسی برای انتخاب یک صرافی

در این بخش 4 فاکتور مهم صرافی بینگ ایکس مورد بررسی قرار می‌گیرد. با توجه به این توضیحات می‌توان صرافی بینگ ایکس را بهترین جایگزین برای بایننس در نظر گرفت. این 4 فاکتور عبارت اند از:

  1. امنیت صرافی
  2. امکانات صرافی
  3. پشتیبانی از زبان فارسی
  4. کارمزد صرافی

صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس در سال 2018 تاسیس گردید. این صرافی با نام Bingbon شناخته شد و در سال 2021 به صرافی     Bingx   تغییر نام داد. صرافی بینگ ایکس خدمات خود را در بیش از 100 کشور ارائه می‌کند. این صرافی بیش از 345رمز ارز را پشتیبانی می‌کند. برخی از ویژگی های این صرافی با صرافی های دیگر مشترک است اما صرافی بینگ ایکس ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث می‌شود کاربران بسیاری را به خود جذب کند.

از ویژگی های مهم صرافی بینگ ایکس می‌توان به، ایجاد فضای معامله در تمامی بازارهای ارز دیجیتال برای عموم مردم اشاره کرد که برای کاربران کریپتوکارنسی بی نظیر است. وجود چنین امکانی در صرافی بینگ ایکس برای کاربران ایرانی هم جذابیت زیادی دارد. زیرا در صرافی های داخلی امکان استفاده گسترده از بازارهای در حال رشد وجود ندارد.از دیگر ویژگی های مهم صرافی بینگ ایکس، اتصال کاربران جدید به معامله گران متخصص است.

بینگ ایکس یک صرافی کاملا خلاق است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که با معامله گران نخبه ارتباط برقرار کند، این کار باعث می‌شود تا سرمایه گذاران نتیجه بهتری از سرمایه گذاری خود کسب کنند. ناگفته نماند که  این صرافی جز 10 صرافی برتر در بخش فیوچرز می‌باشد.

صرافی بینگ ایکس مانند صرافی بایننس جزء صرافی های با کارمزد پایین محسوب می‌شود. برای ثبت نام در صرافی بینگ ایکس می‌توانید بر روی اینجا کلیک کرده و از 10% تخفیف کارمزد در معاملات خود برخوردار شوید.

امنیت صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس برای فعالیت در این حیطه دارای مجوزهای مربوطه از نهادهای نظارتی می‌باشد. این صرافی مجوزهای کسب و کار MSB یا Money Services تحت FinCen و نهاد نظارتی AUSTRAC دریافت نموده است. در این صرافی می‌توان جفت ارزها و طلا، نفت، و… را معامله کرد.

صرافی بینگ ایکس برای کسانی که مشکلی در امنیت آن شناسایی کنند جایزه 4000 تتری در نظر گرفته است.

امکانات صرافی بینگ ایکس

  • امکان انجام معاملات لانگ و شورت با اهرم (Futures) و اسپات (Spot) در بازار کریپتوکارنسی
  • امکان خرید و فروش در بازار فارکس
  • دارای قابلیت کپی ترید در معاملات فیوچرز و اسپات
  • امکان ترید مستقیم از طریق صفحه چارت این وب سایت، از طریق اتصال اکانت ترید خود به پلتفرم تریدینگ ویو
  • دارای تیم پشتیبانی قوی
  • دارای اپلیکیشن اختصاصی برای اندروید و IOS
  • فعالیت در این صرافی بدون انجام احراز هویت
  • وجود ربات های آربیتراژ ترید
  • وجود دلار مجازی(VST) جهت تمرین و انجام معاملات دمو در لایو مارکت
  • برگزاری ایونت و مسابقات مختلف مرتبط با فرهنگ فارسی زبانان همراه با جوایز نقدی
  • قابلیت خرید و فروش NFT

برای دیدن بهترین صرافی فیوچرز مناسب ایرانیان اینجا کلیک کنید.

 

ویژگی های مهم صرافی بینگ ایکس

در این بخش به توضیح برخی ویژگی های این صرافی می‌پردازیم.

  1. کپی تریدینگ

 

صرافی بینگ ایکس یک شبکه اجتماعی تجاری محسوب می‌شود. افراد در این صرافی به راحتی می‌توانند با دیگر معامله گران ارتباط برقرار کنند. همچنین کاربران می‌توانند معاملات دیگر افراد را کپی کرده و مانند آن عمل کنند. کپی تریدینگ یکی از ویژگی های مهم برای هر صرافی هست که در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد. این ویژگی صرافی بینگ ایکس هم می‎تواند سود و هم زیان برای کاربران همراه داشته باشد. اگر معامله گری که دنبال می‌کنید سود کند، این سود نصیب شما هم می‌شود ولی اگر ضرر کند، بی شک شما هم ضرر می‌کنید.

کاربرانی که در صرافی بایننس معامله می‌کنند می‌توانند اکانت خود در صرافی بایننس را به اکانت خود در بینگ ایکس متصل کنند تا کاربران بتوانند از معاملات آنها کپی کنند.

2.تریدینگ ویو

معاملات صرافی بینگ ایکس به سایت تریدینگ ویو وصل می‌شود تا کاربران به طور مستقیم در این صفحه معامله کنند. این ویژگی صرافی بینگ ایکس باعث بالا رفتن سرعت و دقت در معاملات می‌شود.

  1. پشتیبانی از کاربران ایرانی

از ویژگی های بسیار مهم صرافی بینگ ایکس برای کاربران ایرانی ، عدم نیاز به احراز هویت برای انجام معاملات است. همچنین این صرافی پشتیبانی به زبان فارسی هم دارد و کاربران ایرانی بدون دردسر و به راحتی می‌توانند از این صرافی استفاده کنند. در صرافی بینگ ایکس هر ایرانی می‌تواند روزانه 50 هزار دلار درآمد کسب کند. به این نکته هم باید توجه کرد که عدم وجود احراز هویت برای انجام معاملات در این صرافی می‌تواند شرایط را برای نفوذ هکر ها مهیا کند.

4.معامله با اهرم در بینگ ایکس

در صرافی بینگ ایکس می‌توانید از اهرم در معاملات Futures استفاده کنید. این صرافی فقط معاملات آتی بدون تاریخ انقضا را در این زمینه ارادئه می‌دهد و قرارداد های با تاریخ انقضا را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد. این ویژگی صرافی بینگ ایکس برای کاربران هم سود آور است و هم می‌تواند باعث ضرر شود. اگر کاربران در این زمینه درست عمل کنند می‌توانند بیش از صد برابر معاملات فعلی خود موفقیت بدست آورید. اما اگر به درستی از این امکان استفاده نکنند فقط کافی از چند درصد ضرر کنند تا تمام سرمایه خود را از دست بدهند. پیشنهاد می‌شود که فقط کاربران حرفه ای از این اهرم استفاده کنند.

کارمزد و هزینه ها در صرافی بینگ ایکس

کارمزد در صرافی بینگ ایکس جز پایین ترین کارمزدها در میان صرافی های در حال فعالیت است. کارمزد این صرافی مانند صرافی بایننس بوده و به شرح زیر می‌باشد:

کارمزد ترید: برای باز و بسته کردن یک موقعیت در صرافی بینگ ایکس، کارمزد معاملاتی تیکر 0.04 درصد و میکر 0.02 درصد در نظر گرفته شده است. (میکرها یا سازندگان کسانی هستند که سفارش‌ها را به دفتر سفارش صرافی اضافه می‌کنند و در نتیجه نقدینگی را در پلتفرم ایجاد می‌کنند. به زبان ساده، تیکرها همان خریداران هستند، و میکرها همان فروشنده‌ها)

نکته: در صرافی بینگ ایکس هیچ کارمزدی برای واریز ارز دیجیتال دریافت نمی‌شود.

دلیل انتخاب صرافی بینگ ایکس

با توجه به مزایا و معایب و ویژگی های صرافی بینگ ایکس چه دلایلی وجود دارد که کاربران زیادی این صرافی را انتخاب می‌کنند؟ در ادامه به پاسخ این سوال می‌پردازیم.

  • گروه حرفه ای

تیم توسعه دهنده صرافی بینک ایکس متشکل از افراد حرفه ای و نخبگان شرکت های اینترنتی بزرگ مانند Tencent و Alibaba است. وجود چنین تیم های حرفه ای باعث شده است که عملیات نگهداری سرور به طور منظم انجام شده و محیط تجاری صرافی بینگ ایکس امن و بدون دردسر باشد.

  • نوآوری

با وجود اینکه برخی از ویژگی های این صرافی در شبکه های مالی دیگر هم انجام می‌شود اما روش بینگ ایکس برای انجام معاملات به روزتر و متفاوت تر از بقیه است. افراد با استفاده از امکانات این صرافی می‌توانند بهتربن تجربه از معامله گری خود را داشته باشد.

  • مجوزها

وجود مجوزه های معتبر این صرافی به شما این اطمینان را می‎دهد که با خیال راحت در صرافی بینگ ایکس فعالیت کنید.مجوزهای EU MTR، US MSB، DCE،FINTRAC MSB از جمله گواهینامه‌هایی هستند که این شرکت بین المللی در اختیار دارد.

شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی فارسی بینگ ایکس

شما می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان این صرافی همچون توییتر، اینستاگرام و تلگرام آن، که از طریق لینک اینجا میتوانید به این ها دسترسی داشته باشید، از تیم پشتیبانی این صرافی کمک بگیرید. (در عکس زیر تاییده رسمی این کانال های ارتباطی توسط سایت اصلی این صرافی آمده است.)

منبع :  https://www.ilna.ir

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *