تهران – ایرنا – حسین امیرعبداللهیان از سند جامع پدافند غیرعامل وزارت امور خارجه شامل بخش های کالبدی و اسنادی رونمایی کرد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز چهارشنبه، از نخستین نمایشگاه پدافند غیرعامل وزارت امور خارجه بازدید کرد.


امیرعبداللهیان در این بازدید از سند جامع پدافند غیرعامل وزارت متبوع شامل بخش های کالبدی و اسنادی رونمایی کرد و در اظهاراتی ابتکار برگزاری نمایشگاه را در افزایش آگاهی کارکنان وزارت امور خارجه و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران مفید و مؤثر ارزیابی کرده و تداوم چنین اقداماتی را مورد تأکید قرار داد.


در این نمایشگاه برخی تجهیزات مربوط به پدافند غیرعامل، تولید شرکت‌های دانش بنیان داخلی نظیر دستگاه پایش آلودگی زیستی آب، دستگاه‌های میکروب‌زدایی از نامه‌ها و مکاتبات کاغذی، لباس و وسایل شخصی و همچنین دستگاه آشکارساز ریزپرنده‌ها و انهدام آنها به نمایش گذاشته شد و توضیحات کاملی درباره نوع عملکرد دستگاه‌های مزبور به بازدیدکنندگان ارائه شد.


در این نمایشگاه همچنین نمونه‌ها و عناوین مختلف کتاب‌های چاپ شده در زمینه‌های تخصصی پدافند غیرعامل شامل اقتصادی، سایبری، کالبدی، زیستی، پرتوی، شیمیایی و الکترونیکی به نمایش گذاشته شد و کلیپ‌های مربوط به برخی از زمینه‌های تخصصی پدافند غیرعامل به نمایش درآمد.


You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *