با تصویب دانشگاه علوم پزشکی تهران کمک‌هزینه‌های مصوب فرصت مطالعاتی خارج از کشور، حمایت از تحصیل دانشجویان Ph.D و شرکت و ارائه مقاله در کنگره‌های خارج از کشور به میزان ۵۰ درصد افزایش می یابد.


به گزارش ایسنا، نشست نود و هشتم شورای بورس دانشگاه علوم‌پزشکی تهران  با طرح پنج درخواست فرصت مطالعاتی خارج از کشور، چهار مأموریت آموزشی خارج از کشور و تمدید آن و سه درخواست سفر برنامه‌ریزی‌شده خارج از کشور برگزار شد و اعضای شورای بورس دانشگاه پس از انجام بررسی‌های لازم با ۹ درخواست موافقت نهایی کردند.


در این نشست، موضوع پرداخت هزینه و حق‌التدریس سفر علمی اساتید مدعو بین‌المللی مطرح و مقرر شد پرداخت هزینه‌ها حداکثر تا میزان پرداختی شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا؛ دانشگاه سبطین، با بررسی و موافقت مدیریت روابط بین‌الملل، توسط معاونت بین‌الملل دانشگاه انجام شود.


در خصوص هزینه‌های سفرهای برنامه‌ریزی‌شده نیز اعضای شورای بورس با پرداخت این هزینه‌ها پس از تصویب شورا، توسط معاونت بین‌الملل موافقت کردند ضمن اینکه معاونت بین‌الملل نیز باید مراتب را به اداره کل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت به صورت مقتضی اعلام کند.


همچنین پیشنهاد معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران مبنی بر درخواست از بانک مرکزی برای پرداخت ارز نیمایی به اعزام‌های خارج از کشور با ارائه مدارک مثبته و تأیید این معاونت نیز مورد موافقت قرار گرفت.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *